Studii Financiare Articole Opinii StudiiFinanciare.ro trebuie să vorbească româna.ro
Opinii

StudiiFinanciare.ro trebuie să vorbească româna.ro

George Tuță, chestor al Camerei Deputaților și unul dintre susținătorii deschiși ai educației financiare în România, marchează lansarea StudiiFinanciare.ro. George Tuță este absolvent de științe economice și are o experiență de peste 10 ani în administrația publică.

Unul dintre principalele subiecte care mă preocupă în calitate de parlamentar este incluziunea financiară. Nu mai amintesc statistica oficială, sunt convins că cititorii acestui site sunt la curent cu cifrele. O să punctez doar realitatea care m-a condus către topicul incluziunii. Și anume, mult prea mulți români nu fac parte din circuitul economic și financiar național, din diferite motive imputabile divers.

Iar această realitate trebuie să se schimbe, din toate motivele din lume.

Aparent, este vorba despre România profundă, rurală, fără acces la informație de calitate sau la educație financiară minimală. Parțial adevărat. Amănuntul îngrijorător este că nici multe dintre persoanele juridice din Români nu prea sunt la curent cu noțiunile minime de economie a prezentului. Ca să ne facem o imagine, două din trei întreprinderi mici și mijlocii, coloana vertebrală a economiei românești, nu dețin astăzi un site sau un magazin online. Iar acesta este un motiv de claustrare a economiei, de blocare a ei în spațiul geografic limitat, fără acces la piețe, la dezvoltare, la linii de credit.

StudiiFinanciare.ro poate deveni o platformă care să deschidă ochii indivizilor și companiilor către realitatea economiei actuale. Omenii trebuie să afle că o strategie de dezvoltare nu presupune automat un doctorat în economie. Că pașii mici dar consecvenți pot face o diferență majoră în termeni de rulaj, profit și scalare a unei afaceri.

George Tuță, chestor al Camerei Deputaților

Pentru a ajunge la public, StudiiFinanciare.ro trebuie să își dozeze însă stilul, referențialul și vocabularul profesional. Un proiect ambițios precum cel de față trebuie să țintească dincolo de inițiații care vorbesc “afacereza”. În fond, succesul unui proiect de publishing ține în primul rând de “unicii” care sunt contorizați, poate mai mult decât de economiștii de varii calibre care sunt deja public captiv.

Dacă va reuși să intre ca adresabilitate și pe segmentul fără gulere albe și cravată, StudiiFinanciare.ro poate deveni o sursă citată, citită și respectată. Și va aduce pe piața de publicații financiare o nouă voce puternică, cu precădere pe ceea ce numim azi poate prea pretențios educație sau incluziune financiară. 

Vă doresc mult succes.

P.S. SEO intenționat. Vă doresc și multe accesări.

Exit mobile version