Studii Financiare Articole Economie Asigurari O nouă firmă anunță că va vinde RCA în România. Ajungem la 10 jucători, cel mai mare număr din ultimii 10 ani. Ce șoferi va căuta cu prețuri mici
Actualitate Asigurari Popular

O nouă firmă anunță că va vinde RCA în România. Ajungem la 10 jucători, cel mai mare număr din ultimii 10 ani. Ce șoferi va căuta cu prețuri mici

Interamerican anunță oficial că va intra pe piața RCA din România, prin brandul său digital, Anytime. Grecii sunt controlați de gigantul olandez Achmea, cu active în administrare de zeci de miliarde de euro. Ajungem astfel la 10 jucători pe piața RCA, un număr care nu a mai fost atins de dinainte de falimentul Astra Asigurări, în 2015.

Mai mult decât atât, cu o singură excepție notabilă, Omniasig, toate societățile autorizate să vândă RCA arată apetit pentru piață. Practic, este primul moment din ultimul deceniu cel puțin când putem spune că există cu adevărat concurență în piață, deși concentrarea este încă substanțială, mai ales la vârf. În prezent, vând în România două societăți înregistrate în alte țări și venite în baza pașaportului european, adică Axeria (Franța) și Hellas Direct (Cipru), iar Interamerican va fi a treia, continuând un trend care cel mai probabil nu se va opri aici, în contextul în care și alte firme din afară prospectează piața. Cele șapte firme supravegheate de ASF care vând sunt Groupama, Allianz Țiriac, Grawe, Asirom, Eazy Asigurări, Generali și Omniasig.

Interamerican, lider de piață în domeniul asigurărilor directe în Grecia și Cipru, parte a grupului olandez de asigurări Achmea, intră pe piața din România prin lansarea oficială a brandului digital Anytime, transmite un comunicat de presă.

„Această extindere strategică face parte din angajamentul Achmea de a-și consolida prezența digitală în Europa, concentrându-se pe modelul de business Anytime în Europa Centrală și de Est. Oferta inițială se va concentra pe asigurarea RCA (răspundere civilă auto) și se va extinde treptat către CASCO și alte produse.”, conform grecilor.

„Ne propunem să facem asigurările simple, accesibile, rapide și transparente, oferind o experință complet digitală consumatorilor români. Vrem să oferim soluții care să răspundă cu adevărat nevoilor clienților și să construim aceeași încredere pe care am câștigat-o în fața a peste 500.000 de clienți din Grecia și Cipru”, a declarat Antonis Tsaknakis, Director al Anytime România.

Anytime își propune să ofere un model digital eficient, o abordare inovatoare și centrată pe client, oferind tarife competitive, fără a compromite experiența utilizatorului. Brandul pune accent pe construirea unei relații de încredere pe termen lung cu clienții, prin operațiuni simple, transparență și suport accesibil pentru utilizatori.

„Intrarea Anytime în România reflectă viziunea mai amplă a Interamerican de a deveni un lider regional în domeniul asigurărilor digitale”, a declarat Yiannis Kantoros, CEO al Grupului Interamerican. „Ne extindem pe piețe în care maturitatea digitală, așteptările clienților și potențialul de creștere creează condiții ideale pentru inovație scalabilă. Acesta este un pas strategic, parte a obiectivului nostru pe termen lung de a oferi soluții de asigurare mai inteligente și mai accesibile în Europa de Sud-Est.”

Anytime a deschis o sucursală complet operațională în România în baza cadrului juridic european al Libertății de Stabilire (Freedom of Establishment – FOE), susținută de o echipă locală dedicată și de parteneriate solide în multiple sectoare, pentru a asigura o experiență consecventă și de încredere pentru clienți.

VEZI AICI ce fel de șoferi va căuta cel mai probabil Interamerican cu prețuri mici

Exit mobile version