PRBAR Academy, din portofoliului patronatului brokerilor de asigurări, va demara, la începutul anului viitor un program dedicat asistenților în brokeraj, cei care constituie coloana vertebrală a distribuției în asigurări. Aceștia vor avea ocazia să învețe lucruri noi și să își consolideze relația cu firmele de asigurare. Programul prevede și premii prentru cei mai buni dintre participanți, dar și o întâlnire cu conducerea ASF.
PRBAR Academy va demara, începând cu luna ianuarie a anului vitor, programul ” 6 Trends for 2026″, conform unei prezentări consultate de Studii Financiare. Acțiunea va avea o întindere de minimum 6 luni și va fi structurată pe module de o lună. Ținta sunt asistenții în brokeraj, coloana vertebrală a distribuției în asigurări, o piață cu cel puțin 30.000 de oameni implicați. Vă prezentăm, mai jos, principalele caracvteristici ale programului, așa cum reies ele din anunțul PRBAR.
Obiectivele programului:
• Crearea unui program lunar de training și interacțiune între asistenții în brokeraj și companiile de asigurări.
• Formarea unei culturi comune de învățare, transparență și colaborare.
• Recunoașterea și promovarea performanței celor mai buni participanți.
• Consolidarea relației de parteneriat broker–asigurător într-un mod constructiv, deschis și constant.
Publicul țintă al ” 6 Trends for 2026″
• Asistenți în brokeraj din întreaga țară, membri sau colaboratori PRBAR Academy, sustinuti printr-un acord de participare la acest program, de catre conducatorul brokerului
• Reprezentanți ai companiilor de asigurări: echipe de training, vânzări, produs, top management.
• Reprezentanți media și parteneri strategici din piață.
Structura programului, pe săptămâni
Săptămânile 1 și 2:
• Sesiune de workshop fizic/online cu reprezentanții companiei.
• Prezentarea produsului dorit, particularități tehnice & comerciale, studii de caz, statistici.
• Lansarea survey-ului aferent lunii respective.
• Lansarea concursului dedicat asistenților, valabil 2 săptămâni (performanță, implicare, inovație).
Mentiune: asiguratorul, în fiecare lună altul, decide ce produse doreste sa fie promovate si ce training livreaza participantlor. Element obligatoriu: studii de caz prezentate si dezbatute.
Concursul si premiile alocate sunt stabilite de catre asigurator
Săptămâna 3:
• Lansarea survey-ului catre participanti
• Analizarea rezultatelor si desemnarea castigatorilor ( concurs si teste)
Săptămâna 4:
• Întâlnire fizică cu reprezentanți ai asigurătorului + cel puțin un membru din top management (ideal CEO).
• Sesiune interactivă de întrebări & răspunsuri.
• Premierea câștigătorului/ castigatorilor concursului
• Feedback bidirecțional: brokeri asigurător.
FINAL SPECIAL
ÎNTÂLNIRE LA ASF si BNR DUPA PRIMELE 6 LUNI
Cei 6 câștigători lunari vor fi invitați la o întâlnire oficială la ASF si BNR.
Evenimentul va include un dialog cu domnul Alexandru Petrescu, Presedinte ASF, domnul Sorin Mititelu, Vicepreședintele ASF si cu domnul Leonardo Badea , Prim-viceguvernator BNR, discuții despre educație financiară și perspectivele pieței.
Câștigătorul lunar este subiectul unui articol dedicat în XPRIMM, cu declarații de la participant și de la asigurător. Acesta beneficiază de recunoaștere oficială prin diplomă & insignă digitală și promovare pe canalele PRBAR Academy și parteneri media.

Leave feedback about this